X
تبليغات

تصویر ثابت

12 مزیت تبلیغات گوگل یا گوگل ادز
loading...
YourAds Here YourAds Here

مرجع رسمی بهترین مقالات سئو سایت

بازدید : 3
دوشنبه 3 آذر 1399 زمان : 9:02


چرا بایستی از گوگل ادز به کار گیری کنم؟
به هر حالا در‌حالتی که تا به هم اکنون از گوگل ادوردز استعمال نکرده اید یا این که هنوز تردید دارید سئو سایت که برای آن دارایی تخصیص دهید یا این که خیر ادامه مقاله را مطالعه نمائید.

1- کلیک های هدفمند و کیفیت خوب
شما هزینه ای ب به ازای هر کلیک پرداخت می‌کنید تا با کلید واژه و کلمه های خاص کاوش گردید که‌این مورد قابلیت این را آماده می نماید که کلیک های هدفمند تری اخذ فرمائید. به این شکل که هر گاه یک مخاطب گوگل کلمه و واژه کلیدی متبوع شمارا در گوگل کاوش کرده و بر روی تبلیغ شما که در کاغذ نخستین گوگل اکران دارااست کلیک نماید، متناسب با آن هزینه ای از حساب گوگل ادوردز شما کسر می گردد. این بدان معناست که هزینه تبلیغات به تعداد کلیک ها و بازدیدهای انجام شده از تارنما شما میباشد.

2- حاصل گوگل ادز قابل اندازه گیری میباشد
بررسی کردن حاصل تبلیغاتیکی از معضل های صاحبان کسب و عمل میباشد. چنانچه از تبلیغات آفلاین مثل تبلیغات تلویزیون یا این که رادیو یا این که مجلات ساتفاده میکنید،نمی توانید دقیقا تشخیص دهید مشتری تان نتیجه ها کدام یک از گونه های این تبلیغات بوده میباشد.

البته تبلیغات کلیکی گوگل ادوردز به طور کامل قابل اندازه گیری میباشد چه از نگاه احتساب تعداد لید، چه از دید معیار بازگشت بهره و همین قضیه گوگل ادز را برای بیزینس ها بسیار دیدنی نموده است.

3- گوگل ادز از seo تارنما سریع خیس فعالیت می نماید
برای تعداد بسیار متعددی از کسب و کارهایی که نو اینترنت سایتشان را فعال‌ساز‌ی کرده اند،برای مرتبه دریافت کردن ارگانیگ یا این که به عبارتی seo ارگانیک مستلزم طاقت و طاقت و بازه زمانی بسیار میباشد. تا یک سری سال پیش خیلی از این نو وارد ها اندیشه می کردند گزینه جریمه گوگل قرار گرفتند و بخاطر همین هم گوگل از شیت اولیه کاوش آنان را حذف می نماید در حالی که حقیقت این میباشد که در دنیای سایت ها، رقابت چهت نیل به برگه اولیه گوگل بسیار شدید میباشد و برای اینکه کار های seo تارنما به رمز انجام مناسبی رسد آن وبسایت می بایست مجموع و کمال اعتبار خودش را ثابت نموده باشد، چیزی که ممکن میباشد کسب و عمل های بچه را در طی برهه زمانی دلسرد نماید.

گوگل ادوردز استنتیجه ی سریع تری را رقم میزند. نکته قابل توجه اینکهترکیب بهینه سازی ارگانیک و استعمال از گوگل ادز بسیار تاثیرگذار میباشد. توصیه ما این میباشد کهدر حالی که کار های بهینه سازی را انجام می دهید یک کمپین تبلیغات کلیکی منش بیندازید و سریعا کلیک جذب نمایید. از آنجایی که گوگل ادز سریع فعالیت می نماید میتوانید ترازو تاثیر لغت ها کلیدی خاص را بسنجید و آن را در seo ارگانیک تان به فعالیت ببرید و به صورت نمونه محتوایتان را بر پایه ی آن تهیه و تنظیم فرمایید.

نکته جذاب اینکهگوگل بعضی وقت ها ووچرها و کوپن های تستی بدون‌پول برای جدید وارد ها تخصیص میدهد که به محض اینکه اولی توشه در گوگل ادز نام نویسی فرمایید به وبسایت تان وابستگی می‌گیرد.

4- گوگل ادز سهل و آسان خیس از seo میباشد
به کارگیری از هر ابزاری پیچیدگی های خاص خودش را دارااست و شاید به هیچ عنوان بتوان به کارگیری از گوگل ادوردز را جزئی از کار های seo به شمار آورد. البته در شرایطی که بخواهیم به صورت غیروابسته بدین دو نگاه کنیم می بایست اعتراف کنیم عملیات بهینه سازی عملیات پیچیده ای میباشد که یکسری فاکتور را به طور همزمان در بر می‌گیرد.

معمولا برای ارتقاء ترافیک ارگانیک یک گروه 3 تا 5 نفره موردنیاز میباشد که می بایست دایم بر روی ساخت‌و‌ساز محتواهای گوناگون فعالیت نمایند و پیوند سازی انجام بدهند. اما که حتما این فرآیند بسیار خلاقانه و دلچسب میباشد و هنگامی سود بگیرد سود ای عالی خواهد بود.

ولی وقتیمی دانیم ابزاری وجود دارااست که خیلی ریلکس و با به کار گیری از تبلیغات کلیکی در کمترین بازه زمانی منجر ارتقاء لید(سرنخ) وبسایت شود بسیار دلگرم کننده میباشد خصوصا برای کسب و شغل های کودک که سود های سریع می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: نوشته‌ی‌علمی مشورت ساخت سایت
5-گوگل ادز انعطاف پذیری بالایی داراست
مهم‌ترین خصوصیت گوگل ادز انعطاف پذیری در اجرایکمپین های تبلیغاتی و فردی سازی بر پایه ی نیازهای کسب و کارتان میباشد.

مثال های تحت خصوصیت هایی می باشند که میتوانید بوسیله گوگل ادز روی کمپین تان اجرا فرمایید:

حساس کردن کمپین به کلید کلمه و واژه:بوسیله این خصوصیت میتوانید تبلیغتان را محدود به اشخاصی نمایید که کلید واژه و کلمه ای که انتخاب نموده اید را کاوش می نمایند. از جمله در‌حالتی که تاکسی ارائه دهنده تور های مسافرتی می‌باشید کلید واژه و کلمه “هتل های کیش” می‌تواند ترافیک هدفمندتری برایتان ساخت و ساز نماید.
استعمال از اکستنشن های تبلیغاتی گوگل ادوردز:تعداد کاراکترهایی را که میتوانید در تبلیغات ادوردز به کار گیری نمائید محدود میباشد ولی گوگل ادوردز قابلیت و امکان افزودن اکستنشن یا این که به عبارتی پلاگین را مهیا کرده که میتوانید بوسیله آن داده ها بیشتری مثل عکس متاع، شماره تلفن و یا این که پیوند و … به آن اضافه نمایید.
قابلیت و امکان دسته بندی استفاده کننده:با این خصوصیت میتوانید بازدید کننده ها را بر طبق وضعیت جغرافیایی، گویش و حتی نوع مرورگر وی دسته بندی فرمائید ( به عنوان مثال میتوانید مشخص و معلوم نمائید بازدید کننده ها تنها از کشور ایران باشند).
دسترسی به مخاطبین پلتفرم های متفاوت:بوسیله این خصوصیت میتوانید تبلیغتان را به کاربرانی که در پلتفرم های گوناگون مانند Gmail، Youtube و … حضور دارا هستند نیز اکران دهید.
سود بردن از کانال نمایشی :این خصوصیت به صورت به محرمانه به دور اندیشی از مارک شما یاری می نماید و در کلنرخ تبدیل مشتری بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

برچسب ها سئو سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 63
  • کدهای اختصاصی